Äntligen en data..

Hej på er!
Tänkte att jag skulle berätta lite om hur gårdagen och min dag idag har sett ut.

Gårdagen:
(Jag har ju redan skrivit när jag vaknade igår osv. Så jag börjar från och med att Mimmi åkte hem..)
När hon hade åkt hem så gjorde jag mig ordning för att åka till farmor.
Hos farmor hände det inte så mycket, träffade Jeanette + hennes mamma, och min farbror + hans fru och min kusin. Vi satt mest och kollade på tv, drack kaffe och bara tog det allmänt lugnt. Vi åkte därifrån hem till mig runt 19:30.

Direkt när jag kom hem så började jag packa för att åka till Mimmi och sova där. Jag blev klar runt 20:20, så då skjutsade mamma mig direkt till Mimmi. Kom dit ungefär 20:30, vi började göra oss ordning osv.

Sen var klockan ungefär 21:00. Då gick vi över till Micke på fest, där det var ungefär 30 pers.. Det var väll ganska roligt, trevligt folk osv. Runt 00:00 så gick jag och Mimmi hem till henne och kollade på tv och tog kvällsfika. När klockan närmade sig mot 03:00 så gick vi och la oss och killa varann, så vi somnade väll runt 03:15.
Har tyvärr ingen kamera så det blev inga bilder tagna.

Idag:
Vaknade upp hemma hos Mimmi bredvid henne av att mamma ringde runt 12:30, hon sa att jag måste vakna för jag skulle hem ganska tidigt för att äta påskmiddag. Såg också att jag hade ungefär 7 missade samtal och 5 olästa sms haha..
Iallafall, jag klev upp och klädde på mig och gick ner och satt mig med Mimmis mamma och kolla på tv. En halvtimme senare ungefär så gick jag upp och väckte Mimmi, när hon hade vaknat så tog vi frukost och satt oss och kolla på tv. Sen runt 14:10 så ringde mamma och bad mig att gå ut ill vägen för hon skulle hämta mig. Så jag gick ut, och där stog hon. Satt mig i bilen, också åkte vi till Ica. Köpte chips, mjölk och jag köpte en festis.

Sen åkte vi hem, gjorde klar maten och sen åt vi. Efter maten så satt jag mig och kollade på tv i väntan på att få gå in på datan. Sen har jag väll inte hunnit gjort så mycket mer, har inga planer för ikväll heller.

Vad ska ni göra idag? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0