Bloggtrafik.nu = Fler läsare!

Hej på er!
Idag blev jag medlem på en sida som hette bloggtrafik.nu,     
jag läste på en annans blogg att hon hade blivit
medlem också hade statistiken höjts väldigt mycket på
mindre än en timme.
Också tänkte jag "Det här är något hon bara säger,
hon tjänar säkert pengar på det eller något."
Sen tänkte jag om och gick in på sidan, blev medlem osv.
Sen nu har jag märkt att mina läsare höjts med ca
60st på ungefär en timme.
Låter det inte underbart?
Om du vill se statistiken höjas,
få fler kommentarer och helt enkelt
komma igång med bloggen lite så bli medlem på bloggtrafik.nu!

Så det är en sida jag rekomenderar om du vill komma i
gång med bloggen lite, och det är ju väldigt bra för dom
som t.ex är medlem på bloggpartner.se, eftersom på den sidan tjänar man
pengar och det går efter statistiken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0