Godmorgon!

Har faktiskt varit vaken i 2½ timme haha. Det är faktiskt mycket med tanke på att jag somna ca. 03:30.
Igår var jag med Niklas som ni vet, han åkte hem vid 00:00, vi kollade på The home movie, usch vilken psyko film.
Den sluta prick 00:00, så då gick vi ut och rökte sen blev han hämtad av sin pappa.

Sen hade inte jag något för mig så jag satt mig vid datan och fixade med veckans blogg som ni såg..?
Vinnaren dras om två veckor eller något.
Nu är maten klar och jag är redo att käka, det blev potatis, köttbullar & brunsås haha!
See yah ♥

En ful bild som jag inte visat!

Kommentarer
Postat av: thomas

du e ass snygg

2010-04-11 @ 19:37:19
Postat av: Anonym

jag vill se vad du köpte i stockholm!!

2010-04-11 @ 19:59:57
Postat av: Anonym

Varför röker du lilla fjortis?

2010-04-15 @ 13:00:38
Postat av: zandra

Haha "anonym" nyss skrev du på en annan bild "Dem var fan inte och leka med, vilken dröm att få smeka dem du ;)" nu skriver du "varför röker du lilla fjortis?" haha. du tänkte inte på att jag kan se IP numret va? too bad for you!

2010-04-15 @ 13:20:25
URL: http://zandrahedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0