Imorgon åker vi!!

Hallådär!
Har jätte dåligt samvete för jag är så himla dålig på att uppdatera haha.
Men det kommer bättra sig när jag får en egen data. Såg att statistiken höjts, så jag välkomnar alla nya läsare och hoppas ni gillar min blogg!

IMORGON ÅKER JAG TILL STOCKHOLM!!

Ska börja packa alldeles strax, för jag gjorde inte det igår. Eftersom Amanda och Jonas kom och det är nog inte så kul för dom att kolla på mig när jag sitter på golvet och sliter av mig håret för jag inte vet vad jag ska packa med..

När jag håller på att packa ska jag sammtidigt göra en "Vad finns i Zandra's resväska..?" Kul va!?
Det kommer nog bli mycket mobilbloggandes i Stockholm, när vi sitter på cafén, shoppar osv!


Stockholm, here we come ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0