Kanske ska börja dansa igen!

Hej på er!
Hann inte blogga imorse och jag kom inte hem föränn nu, har varit på stan med lite folk, vet inte vad alla heter haha. Vi tog en fika och satt och umgicks 1½ timme ungefär. Mysigt, mysigt.

Jag ska alldeles strax byta om, sen drar jag till verkstäderna! Niklas ska ha en streetdance-lektion klockan 19:00. Jag ska också vara med och dansa, jag kanske ska börja dansa igen. Behöver röra på mig lite, har alldeles för mycket fritid dessutom haha. Jag dansade förut i 2 år ungefär, när jag var typ 10-12 eller något. Men just då hade jag inte riktigt något intresse för det, men mitt intresse för dans växer hela tiden och jag ska antagligen börja dansa igen så fort som möjligt. Ska börja gyma också btw! Och sluta med allt småätande, haha. Tur att jag har väldigt svårt för att gå upp bara, annars skulle jag nog varit smällfet nu haha ;)


(bild lånad av google)

Kommentarer
Postat av: nathalie och amanda

HEJHEJ.

Fin blogg.

Skriv en fråga i min frågestund somär tills ikväll klockan 21:00.

Skriv in din blogglänk & sedan så kollar jag på alla som skrivit en fråga & så den som jag tycker har fiast blogg ger jag en fetlänk!

2010-04-13 @ 20:05:58
URL: http://happygirlz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0