Rädda mig!!!!

Jag var ute och rökte alldeles nyss, också såg jag en fitt spindel hänga i en tråd från balkongen.
Asså min allra största fobi är spindlar, spelar ingen roll hur stor eller liten dom är.

Iallafall, jag försökte få bort den genom att blåsa cigarett rök på den. (vet inte vad jag tänkte på men jag ville inte gå nära den)
Sen ser jag typ något långt som blänker i luften. Också kollade jag noga på vad det var, då var det spindeljäveln som hade trådat fast sig i mig!!!!!!! :'(
Så jag släckte ciggen fort som fan, och klädde av mig fort som fan ute på balkongen, tillslut så stog jag där i bara trosor på balkongen, också skakade jag av alla kläder och försökte komma in i värmen så fort som möjligt, och nu har jag slängt av mig kläderna på golvet och bytte om till ett linne också har jag trosor. Jag började grina, och skakade för jag var så rädd. Asså sindeln var as liten, men vafan!
Tänk om den sitter nånstans på mig nu!? Eller tänk om den har krypit in i mig!?!?!?! AAAAH :'( Rädda mig nån!


Vad är eran största fobi..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0