Ska äta snart

Hallådär!
Nu har Mimmi precis åkt hem, så nu sitter jag bara vid datan och kollar runt på kläder osv.
Ska alldeles strax äta..
Efter det ska Amanda komma hit och umgås lite.

När hon åkt ska jag skriva klart två uppsatser som jag måste göra. Skönt att ha varit ledig idag, fast synd att jag inte fick reda på det igår eller något så jag slapp gå upp så tidigt imorse. För jag skulle verkligen behöva sova ut, har ont i huvudet nästan varje dag och är trött, men snart är det helg så då kan jag äntligen få sova ut. Och på tal om helg så ska Mimmi sova här i helgen, det bestämde vi redan förra helgen för att hon skulle egentligen sova hos mig då, men hon blev sjuk.
Men nu är hon äntligen frisk! ♥


Gammal bild på mig, tycker jag har förändrats sjukt mycket. Eller vad tycker ni..?

Kommentarer
Postat av: neaiza

titta på min blogg (a) Tack!

2010-04-15 @ 19:36:39
URL: http://neaiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0