Äcklig ja är

Hejsan!
Ser ni att jag har ny design..?
Jag blev ganska nöjd, även fast det inte blev som jag tänkt mig. Anledningen till att det står " Mode skvaller, videobloggar" är för att jag ska börja med skvaller snart. Det blir skvaller om storbloggarna, MITT EGET SKVALLER ;)

Idag har jag praktiserat, det gick bra!
Sen när jag slutade gick jag och fikade med Niklas Regina och mamma. Därefter gck vi på stan och kolla lite, Regina hittade en väska men jag hittade ingenting. Men däremot ska jag beställa en väska från HM imorgon, visar väll den imorgon då.. ;) Och den 25:te ska jag hämta mina skor!! ♥ Ni får se då vilka skor det är jag menar.. ;)

Jag ska sova hos Regina idag btw! Vi ska äta tårta, sen gå ut och gå sen ska vi hem till henne också ska jag låna duschen. Vi börjar 08:50 imorgon. Vi går ju i samma klass.. ;)


Så snygg är jag nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0