Sliten.se

Godmorgon på er!
Haha jag vill inte ens kolla mig i spegeln, usch vad ful jag är just nu!
Jag satt ju upp håret igår, men jag la ändå ner väldigt mycket tid på håret.. Och nu när jag släppte ur det..
No comments!
Ska snart hoppa in i duschen och ta god tid på mig där, fattar inte hur jag kan vara så sliten..

Jaja, två bilder från igår!
: (Sen blev minneskortet fullt, ska byta minneskort idag. För jag har min brorsas minneskort nu och jag har ett helt nytt som jag fick när jag köpte mobilen!)

Mimmi och jag


Regina haha! ♥
Ser ni att hon tagit bort tandställningen btw!? Snyggt va? Fast hon har en plastskena på tänderna just nu, men den får hon ta bort på Måndag! ;)

Kan berätta lite om våran kväll igår:

Det började ju med att jag Mimmi och Regina åkte upp på berget och satt med lite folk och var social, men det var verkligen ingen "party känsla" däruppe så vi gick ner mot stan och träffade på andra folk där nere! Ca. en halvtimme efter vi kommit ner så stack Mimmi för att träffa Jennifer på verkstäderna så Regina och jag stannade kvar på stan tills vi märkte att det blev väldigt kallt, också såg vi några som skulle in i en trappuppgång så vi sprang allt vad vi kunna bara för att komma in i den där varma trappuppgången haha! Kändes lite pundigt..

Bara efter en liten stund bestämde vi oss för att gå ut igen till allt folk.
Sen kom det helt plötsligt 3 polisbilar + (!!) EN PIKÉBUSS!? (heter det så..?) Det var ingenting som hade hänt där som gjorde att dom behövde komma. Så vi frågade dom varför det var så mycket poliser där, då sa dom "Kan behövas, det är ganska stökigt här"..
Jag blev gaaaaaanska så chockad eftersom det bara var några ungdomar där och det var verkligen inte stökigt eller något. Jaja, what to do!

Jag ska kolla om jag fått mina pengar idag, eller om dom kommer imorgon med tanke på att det är Söndag idag. Vill ju ha mina skor!

Justja, glöm inte att ni fortfarande kan rösta på vem som ska vinna veckans blogg. Ni får rösta högst 3 gånger på samma person, det enda ni behöver göra att att klicka HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0