Väntar och väntar..

Hallådär!
Just nu sitter jag och väntar på att Jonas och Amanda ska komma hit. Dom har sagt att dom skulle kommaom en timme i typ 4 timmar haha. Men dom är nog påväg snart, hoppas jag..? ;)

Jag har faktiskt inte en blekaste på vad vi ska hitta på, när dom har åkt hem ska jag börja packa iallfall, om jag orkar. Eller så tar jag hela morgondagen till att göra det..
På kvällen/eftermiddagen ska jag iallfall åka till Amanda, och där ska jag sova över eftersom vi åker runt 05:00 på tisdag morgon. Så då är det väll bara (sa jag bara..?) att kliva upp 04:15 eller något, och klä på sig, äta frukost osv.. Sen sätta sig i bilen och sova hela resan till Stockholm, och sova lite till när vi kommer fram. Ska bli jätteroligt att få åka bort till en stad som jag älskar och göra saker som jag älskar.

Nu ska jag hitta på något annat innan dom kommer, men jag skriver senare igen. Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

gullig blogg!:D

2010-04-04 @ 20:50:17
URL: http://emmaaheenriksson.blogg.se/
Postat av: j e n n y♥

fin blogg:)

2010-04-04 @ 20:55:21
URL: http://jvts.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe bor i stockholm! :D

2010-04-08 @ 10:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0