Det går inte..!

Okej, jag får nå jävla pms anfall snart..
Jag har försökt minst 10 gånger nu att fixa sånn där "bubbla som inlägg" förstår ni vad jag menar..?
Jag vet exakt hur man gör men det blir helt åt helvete!

Ni kanske hann se..? Eller?
För jag sparade, men jag har tagit bort det nu som tur är, eftersom det såg rent ut sagt förjävligt ut!

Jag sitter och kollar på tv nu iaf, och fixar med bloggen.. Ska göra om den helt och hållet! ;)
Älskar och göra om bloggen när man verkligen gör om den helt.. För man tröttnar på den gamla så snabbt!


Jag kommer ha jätte tråkigt ikväll, för jag är sjuk och får inte vara med någon.. :(
Inte likt mig att bara sitta hemma och ha jätte tråkigt på en FREDAG'S KVÄLL..?!

Ska fixa lite mer nu, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0