Får panik.. Hjälp!!!!

Någon som fattar något av wordpress.com här?!
Och någon som skulle kunna hjälpa mig, asså jag fattar ganska mycket.. Men jag vill ha min bogg riktigt snygg där isf om jag ska blogga där..
Eftersom blogg.se fuckar sig bara hela tiden, så har jag bestämt mig för att föra över allt jag skrivit på blogg.se till wordpress.com.

Aja, ska försöka fixa en header och så till wordpress, men förvänta er inget snyggt! Haha..


Men ni skulle vara jätte gullig om ni skrev till mig och förklara lite, då ska ni fan bli feting länkad!

Mitt ord i era händer ;) Eller?..

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: är det bra med dig annars? :D

2010-02-04 @ 22:09:35
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0