Gick hem

Hejsan!
Jag gick hem från skolan, skulle egentligen bara hem på lunchen och äta, duscha, byta om, borsta tänderna osv..
Men asså jag känner nu att jag inte har någon ork alls för skolan.
Mina ögon bara hänger för jag är så trött, halvt sjuk, plus att jag känner mig så himla ofräsch.
För jag skulle ju duscha efter jag klippt rasmus men så blev det inte,
så det är fjärde dagen jag inte duschar på nu! Euw..

Ska duscha i typ en timme när jag väl duschar haha. Jag brukar högst duscha varannan dag, men så har det inte blivit nu. Har ju varit sjuk och så..

Okej nu är jag helt seriös, kan ni skriva typ lite fakta om er själva och sånt så jag vet vilka som läser min blogg?
Och jag undrar om ni vill att jag ska ha en frågestund som ni får fråga exakt vad ni vill i?

Helt serri, svara alla!


Kommentarer
Postat av: izaa, niklas lillesyster ;)

jag läser din blogg varje dag,

och jag tycker den är bra :)

2010-02-23 @ 12:53:06
Postat av: zandra

Tack Iza! :)

2010-02-23 @ 13:05:30
URL: http://zandrahedberg.blogg.se/
Postat av: NatalieJansson

Nataliejansson.

jag läser din blogg ganska ofta,

tycker att den är jätte bra :D

2010-02-27 @ 13:14:54
URL: http://www.nataliejansson.devote.se
Postat av: jenny vinberg

som dom andra har skrivit, din blogg är jätte bra:)

jag läser den så mycket jag kan och jag älskar den :)

2010-03-03 @ 20:49:06
Postat av: zandra

Åh tack vad gulliga ni är!

Jätte roligt att höra, kom gärna med tips om vad ni vill läsa mer om, uppskattar verkligen att ni läser min blogg och verkligen tycker om den :)

Den kommer bli mycket bättre när jag fixat en bra kamera och en ny mobil och en ny data osv.. :)

2010-03-03 @ 21:58:53
URL: http://zandrahedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0