Hemma nu.

Hej!
Förlåt för jag inte skrivit något idag, men dels så har jag inte haft tid.. Har inte haft en tanke på att jag kunna mobilblogga.. Jaja, too late.. I'm home =)

Tänkte skriva ett inlägg igår kväll innan jag gick och la mig också, men jag kom inte in på blogg.se..?
Funderar verkligen starkt på att byta till wordpress nu!
Sen hade jag det jättestressigt imorse också och hade verkligen inte tid för att blogga..

Min dag började med att jag åkte till skolan, började 08:00 och slutade 16:00. Min sista lektion var syslöjd..
Mimmi och Niklas kom även och hälsa på mig! Roligt, roligt..

Jag håller på med en mjukisdress på syslöjden också, hade inget att göra så varför inte göra det när jag ändå inte hittar någon snygg i någon affär liksom..?
Den ska självklart vara ljusrosa haha! ;) Love it..

Efter det gick jag och Mimmi till furan och tog en kaffe, sen gick vi och kika lite på kläder, väskor och skor.
Och jag hitta en jacka som jag blev helt kär i! ♥ Den kostade bara 500:- så jag tror jag ska gå ner dit och köpa den imorn.. Eller ja, mamma betalar! ;) Haha.

Åh.. Jag och mamma utanför hotellet i Stockholm i somras! Jag vill dit nu! :(
Eftersom jag inte bloggat något idag så fick ni ett extra långt inlägg nu..
Nu ska jag gå, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0