Hemma nu..

Kom nyss hem, därför jag inte bloggat så mycket!
Men jag har varit med Mimmi och Jennifer på stan iaf, hade det jätte trevligt! ;)
Jag solade 20 min också, fick värsta trosranden haha..
Sen tog Mimmi tio i nio bussen hem, jag följde med henne och vänta på bussen sen när den kom så gick jag hem! Brr..

Ska sätta igång "Legally blondes" sen efter den ska jag kolla på "Legally blonde 2"..
Måste skynda mig och kolla på dom nu om jag ska orka upp imorgon också! Skriver nog ett "Godnatt inlägg" sen också, puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Hemen

lilla gumman jag vet hur D kupa ser ut :P



och tyvärr så har du inte D kupa men kan säga att du har fina ben :)

Men absolut ingen D kupa :)

2010-02-08 @ 00:08:32
URL: http://kingofstockholm.blogg.se/
Postat av: Hemen

hahaha Gumman vem sa att jag vill se dina bröst ?



Jag tror på de mina ögon ser och mina ögon ser ingen D kupa...

du berättade att du har D kupa från ingenstans ?



jag frågade inte ens ^o)



och du är 14 år ?

Jag är 18 :)



Skulle kunna vara din storebror lillen så lägg ner



Och jag kommer kolla din blogg då och då sköt om dig :)

2010-02-08 @ 08:44:14
URL: http://kingofstockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0