I väntan på mejl från videofy.

Hej..
Jag spelade in en videoblogg strax efter andra avenyn, men den har inte "blivit godkänd" än.. Så i väntan på det sitter jag och kollar efter frisör/stylist program i Stockholm och Gävle.. Helst så vill jag gå i Stockholm, och jag hittade ett gymnasie där som man kan gå både frisör och stylist.
Sveriges bästa dessutom! ;)

Så vi får väll se vart jag hamnar efter jag gått ut nian, skulle bli överlycklig om jag kunna få flytta till Stockholm och utbilda mig där!
Jag vill helst av allt bli en känd stylist. Fatta perfekt..

Jag och Niklas har ju funderat på att isf öppna en studio där man kan både ta danslektioner osv, också att jag jobbar som stylist!
Åhh fatta kul..?! ;)


Så hette gymnasiet i Stockholm..

Vart tror ni jag hamnar..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0