Kom nyss hem från fest

Haha, samma rubrik som igår ;) "Kom nyss hem från fest"
Jaa.. Jag har varit på fest idag igen =) Nu blev det på norrberget dock. Det var en som heter Josefine Johansson som hade festen för hon fyllde 17, grattis!
Skönt att komma hem ändå på något sätt, är helt slut i hela kroppen och har ont precis överallt. Jobbigt :/

Innan festen:

(Alkoholen som visas på bilden är Niklas, jag drack ingenting - duktig som jag är! ;))

Är verkligen inge pepp alls på skolan på måndag, usch fyfan!


Är inte på något bra humör nu, vet att det inte verkar som det men det är sånt jag försöker hålla borta från bloggen eftersom jag själv HATAR (!!!!) när folk skriver massa "åååh jag mår så dåligt, jag vill inte leva, jag orkar inge mer"
Tycker inte ni också att det är väldigt irriterande..?
Asså det är inte så att jag inte bryr mig men jag tycker bara att sånt kan man hålla borta från bloggen, annars anser jag det som att man bara vill ha uppmärksamhet.
Och plus att man blir en väldigt dålig förebild då.

Okej om man skriver av sig och att man liksom säger vad man tycker, förstår ni vad jag menar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0