Nu är Rasmus här

Hejsan! ;)
Nu är Rasmus här..

Justja, vet ni vad min mamma drömde inatt hahaha?
Jag har ju köpt sånt där läppglans som förstorar läpparna,
också inatt så drömde hon att jag hade gått och kletat på med det där läppglanset hela kvällen här hemma,
senare hade jag åkt till Niklas eller något.
Också dagen efter så ringde Niklas till mamma och sa "Du vet att Sandra har ju ett läppglans som förstorar läpparna?!" Mamma ba "Aa..?" Niklas ba "AH, OCH DET FUNKA OCKSÅ!!!! HON HAR FÅTT SÅ STORA LÄPPAR ATT HON INTE ENS KAN PRATA!!!"

Hahaha.. Oh my ;)
Sjuka drömmar man kan drömma ibland.. Så i hennes dröm så visade läppglanset resultat dagen efter istället hahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0