Oops.. Glömde bort er!

Haha, ojdå!
Glömde helt bort att blogga, men asså jag har bara tagit det lugnt så satt..
Det hade ändå inte blivit något intressant inlägg om jag hade bloggat ändå..

Iaf.. Min laddare till min bärbara data har gått sönder, och det kan ta några dagar att få en ny om man beställer en (<- haha.. Fula gubbjävel!) Så nu får jag sitta på den andra datan (dvs den jag sitter på nu)

Jaja, Mimmi åkte hem från mig för en liten stund sen.. Vi tog det bara lugnt och kika på film och så =)
Ska försöka lägga mig i tid ikväll faktiskt..

Det var allt för mig.. Ses sen! Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Hemen

adda mig då :D



aa det är jag :D



säger så för att jag inte vill ha någon som inte gillar mig ;)



för i min blogg är jag inte HEMEN jag är en karaktär:P

2010-02-18 @ 21:12:29
URL: http://kingofstockholm.blogg.se/
Postat av: s

kolla in min blogg :)

2010-02-18 @ 22:30:56
URL: http://stpid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0