Sjuk :(

Hejsan,
Sitter nu på mitt rum och bara hostar och hostar!
Jag har varit sjuk hur länge som helst, när ska de sluta?! :(
Orkar inte..

Nej nu måste jag försöka se det positiva i det negativa.. Eller vänta.. Finns det något positivt med att vara sjuk?
Nae..
Så det sket ju sig!

Är det bara jag som vill ha helg förresten?..
Jag Mimmi och Niklas ska ha en "spa kväll" i helgen, och ta hand om oss själva bara!
Använda massa hudkrämer, hårinpackning osv..
Mysigt va?!



Min jacka som jag har på mig kom igår!
Snygg va?

Ska lägga mig och kolla på film nu, kom gärna med tips på bra filmer. Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är fin älskar dig/mamma

2010-02-02 @ 21:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0