Ska kolla på film, sen sova!

Hejsan, nu ska jag lägga mig och kolla klart på "White chicks".
Började kolla på den igår kväll innan jag la mig, den verkar riktigt bra! Och dessutom rolig.. ;)

Det börjar väll gå lite framåt med wordpress, fast ändå inte -.- Fattar verkligen ingenting.. 
Det enda jag fattar är typ att skriva inlägg och sätta in en header haha..
När jag ska lägga in en profilbild så blir det bara ett rött kryss uppe i ena hörnet.. Fattar inte varför det inte går..?

Aja, nu måste jag skynda mig och kolla klart på filmen så det inte blir så sent.
För jag ska ju trots allt upp klockan 7 imorgon. Men det klarar jag!
 
Visst ser den bra ut? ;)

Puss & Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0