Sry..

Dålig uppdatering idag, har umgåtts med Mimmi, sen åkte hon hem och efter det kollade jag på film så den sluta nästan nyss.

Blev ju ingen skola idag för mig, kanske har sagt det..?
Det var iallafall för att vi hade friluftdag och om jag skulle varit med så skulle jag ha gått till Hällåsen, badat, sen gått tillbaka.. Noway? Vet dom inte vem jag är? Hallå?! Haha skoja ;) I know you love me!

Sitter och äter päron nu iallafall och ska snart ta mina tabletter mot urinvägsinflammation.
Imorgon ska jag kanske gå på "Farsan" på bio, eller så ska jag va med Amanda.. Eller varför inte båda delarna? =)


Det är min bror som sitter snett bakom mig så nu vet ni vem han är också! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0