Tråkigt..

Hejsan,
Har knappt uppdaterat något idag eftersom jag inte har gjort nånting.. Alltså bokstavlingen ingenting!
Men senare runt åtta kanske Mimmi kommer och underhåller mig! Som tur är..
Har haft jätte tråkigt både igår och idag :( Inge kul alls att vara sjuk så man nästan inte ens kan göra något.



Emo/fjortis - gammal bild på mig.. Fast ändå ganska snyggt hår, right?
Jag vill ha långt hår!
Ni vet att jag blogga förut om att jag skulle köpa löshår..?
Men det blev aldrig av, jag skrev ju även att jag beställt det.. Det var för att vi skulle till och beställa det då, men det blev aldrig av som sagt.. :(

Men i slutet på den här månaden ska jag nog fixa det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0