5 things you did'nt know about me..



 När jag började få bröst så föreställde jag mig alltid hur det skulle vara att ha silikon bröst och jag ville jättegärna ha det. Sen när jag börja få större bröst (jag är 14 år och D-kupa är nästan för litet för mig.. Hallå?!) så började jag fundera på det, men nu började jag tänka att jag ville förminska dom istället..
Men jag vill fortfarande ha silikon bröst fast ändå lite mindre och det är kanske något jag ska slutföra när jag blir 18 år.

 I hela mitt liv har jag alltid tyckt att stora läppar är mycket, mycket snyggare! Och jag själv tycker att jag har väldigt små läppar.. Så jag har funderat länge på om jag ska förstora mina läppar, asså inte mycket utan liksom.. Få dom fylligare och lite större?

 Jag kan inte vara mig själv med någon för jag är helt enkelt rädd för vad folk skulle tycka om mig om jag var det.

 Jag har en liten kudde som jag verkligen inte kan sova utan när jag sover hemma, den är liten, ljusblå också är det en kossa på den.. Vet inte varför jag inte kan sova utan den.. Har vänjt mig vid den och kan helt enkelt inte vara utan den.

 Jag har alltid varit smal, alltså jag har varit smal i hela mitt liv. Men jag har alltid velat bli smalare, jag har börjat tänkt mycket på de nu på sistonde och funderar på att börja gå på någon diet, gå ut och gå, och börja gymma. Det är absolut inget måste för mig att gå ner i vikt. Men jag vill ha smalare lår, smalare midja osv.. Förstår ni? Och om man går ner i vikt förminskas sammtidigt brösten, så det är något jag funderar på väldigt mycket..

Tyckte ni det var intressant att läsa? Ska jag göra sånna här grejer fler gånger?
Kommentera och tyck till! Säg till mig vad du vill läsa.


Kommentarer
Postat av: niklaz

Jag visste allt (; PUSS<3

2010-02-06 @ 11:33:17
URL: http://niklazarleryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0