"Walking in memphis" by Niklaz.. + Min dag

Sitter med Niklas här nu, fast han ska hem nu!
Men ja.. Har inget att säga haha.

Idag fyllde som sagt min mamma år, så jag har fika en massa och varit lite social.
Samtidigt som jag hjälp Niklas med hans blogg, den vart jätte fin!

Hela dagen har jag gått runt och trott att det varit fredag..?
Men sen fick jag ju reda på att det var torsdag! -.-
Fick antagligen för mig det för att jag inte varit i skolan idag, utan jag var ju på 36an och praktiserade.

Har lagt in kläderna på bloggen nu förresten klicka HÄR för att komma till den.
Har lagt ut en video där också på hur butiken ser ut.


Förresten, jag filmade Niklas idag när han sjunger och spelar gitarr! Låten heter "Walking in memphis"

Själv tycker jag att han är jätte duktig, vad tycker ni..? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0