Ååååh!

Jag blir så sur..
Min den där TopBlogArea-ikonen blev  cp, inuti den ska de stå vilken plats man ligger på.
Men sen börja det krångla sig med den också inuti den stog det bara "><"
Sen skulle jag logga in på TopBlogArea.se och kolla om det stog något där.
Då kom jag inte in för det stog att det var fel lösenord. Då tröck jag på "glömt lösenordet?" också skicka dom lösenordet till min mejl, också prova jag logga in igen, då stog det fortfarande att det var fel..?!

Iallfall så stog det att jag var på plats ca. 55-60 (det stod lite olika, men det var alltid nånting mellan 55-60)
Och nu var jag tvungen att registrera mig igen, och ta ett annat namn osv.. Och nu ligger jag på plats 104.. Åh :(
Jaja, det löser vi, för mig går det snabbt! ;)

Men jag har skrivit till dom nu och väntar på svar.
Btw, vilken header tycker ni va snyggast? ;)

Den här? Eller..




Denna? ;) (den jag har nu)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0