Äntligen klar!

Hej!
Det har vart jättemycket nu på sistonde om att folk vill att jag ska hjälpa dom med deras blogg..
Idag satt jag och Jeanette och fixa hennes blogg i 4 timmar..
Så jag hann inte duscha heller, men ska göra det imorgon bitti istället!
Jag ska fixa lite mer med min blogg nu, kommer bli mycket snyggare än vad den redan är.. Om den ens kan bli snyggare..?

Nej då, skojar med er haha! Jag är inte nöjd än, ni får kika in sen och kolla vad jag gjort för förändringar!

Förlåt för att jag är så tråkig och inte lägger upp några bilder, men jag har verkligen inte nå bilder alls nu!
Men det ska det bli ändring på.. Ska knäppa en massa bilder från och med imorn! Haha..

Jaja, pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Näe det kändes ju inte som de. Men när man väl kolla på klockan så hade tiden bara runnit iväg ju! :D <3

2010-01-09 @ 01:34:08
URL: http://hebbeliit0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0