Är med Mimmi

Hejsan,
Jag och Mimmi vaknade väll runt typ.. 13:00.
Vi har hunnit varit ute och rökt x3, ätit frukost, suttit vid datan och klätt på oss! ;)

Senare ska jag sola solarium och Mimmi följer med! Ska sola i antingen 20 eller 25 minuter.. Har inte bestämt mig än!
Jag la ju ut en bild när jag Mimmi och Niklas var Amir, Dessie & Kissie.. Vi gjorde även en parodi av dom som ni ska få se sen!
Först ska vi vända på den och så, för den blev åt fel håll.
Och det funkar inte på varken min eller den här datan jag sitter på nu.




Haha ser ut som ett fetto..






Haha.. Osminkad! + att jag ser fet ut!
Ja.. Det var bilder sen igår när vi var ute och gick!

Slänger nog upp en videoblogg sen när vi är och solar också ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0