Bilder från idag!

Idag var jag bara hemma och hade så jävla tråkigt.. Sen ringde Niklas mig och frågade om jag ville sova hos han med Jennifer och Mimmi, och jag svara såklart ja! Han blev min räddare i nöden haha ;)
Men i allafall så är jag hos Niklas med Mimmi och Jennifer som sagt, sitter i hans soffa och kollar på när Mimmi färgar håret på Niklas..
Senare kanske Mimmi ska färga håret också.

Här har ni bilderna jag lova er..



Jag, Niklas, Mimmi och Jennifer. Niklas bjöd in mamma på fika också (det var hon som skjutsa oss till Niklas) så det är hon som fotar ;)



Jennifer och Mimmi ;)



Mimmi och Niklas HAHA :D

Det var väll typ det jag ville säga.. Men vi hörs säkert igen lite senare!
Puss (;


Kommentarer
Postat av: Sandra jonsson

sötnosar!<3

2010-01-18 @ 21:56:13
URL: http://www.sandrabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0