Blir bara bättre och bättre..

*puh*..
Har suttit och försökt fixat bloggen hela dagen nu, blir bara bätte och bättre.
Själv tycker jag att jag gjort ett bra jobb med tanke på att när jag skaffade bloggen kunna jag ingenting.
Eller vad tycker ni? :)
Haha..

Jaja, i natt sov ju Mimmi hos mig, mamma väckte oss kvart i tre.
Vi satt uppe till halv åtta imorse bara för att fixa headern, men vet ni vafan (oops..!) som hände sen..?!
Jo min data hängde upp sig och stängde ner alla program på hela jävla datan! Vi hade suttit i flera timmar för att fixa min och Mimmis header, höll nästan på och börja grina när allt försvann haha..

Den blev inte så snygg som jag trodde, men den får duga än så länge.. Tills jag kan lite mer grejer ;)



Menmen.. Ha det så bra, puss!

Kommentarer
Postat av: mimmi

snygging (:

2010-01-07 @ 00:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0