..?

Har inte uppdaterat något idag för att jag har haft fullt upp med designen på både min och Niklas blogg..
Men nu har jag all tid i världen att blogga! :) Tror jag..? Det här blir inte sista inlägget för idag iaf!
Egentligen har jag ingenting alls att säga, för jag bara sitter här och kollar när Niklas blåser håret och jag har inte gjort något speciellt idag..
Vaknat, rökt, fixat med bloggen, ätit, fixat med bloggen, rökt..? Typ de.. Haha!

Vet inte vad jag ska göra idag, kanske skulle vara med Regina. Om jag orkar..
Vi får se vad som händer, har ingen lust att göra något idag egentligen eftersom jag är sjuk och hur trött som helst..

Det var meningen att jag och Niklas skulle fota idag, men det blev inte av eftersom han måste skynda sig iväg så fort han är klar för han skulle på "födelsedagskalas"
Om jag är med regina så knäpper vi nog nå bilder, och isåfall kommer ni få ta del av dom! :)



Men.. Vi hörs sen! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0