God morgon..

Hej sötnosar!
Har precis vaknat och ligger i sängen och lyssnar på musik, jätte mysigt är det!

I två dagar nu har jag drömt om två olika saker som på sätt och vis hänger ihop,
fattar inte varför jag drömt de..?

Eftersom det man drömmer brukar hänga ihop med
något man gjort eller liknande.
Fast det jag drömde inatt handla lite om min vilja också satt! ;)



Låten jag lyssnar på nu (;

Jaja, jag har väll inte så mycket mer och säga, ska fråga mamma om hon kan ringa ner
till Furan och fråga hur länge dom har öppet, för Mimmi och jag ska ju fika där.
Så.. Ni får ha det så bra, puss ;)





Kommentarer
Postat av: mim

min låt :(

2010-01-17 @ 21:55:20
Postat av: mimmi

min låt :(

2010-01-17 @ 21:55:34
URL: http://miiiimms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0