Godmorgon..?

Hatar att jag vaknar så sent. *suck*
Tycker inte ni också att det är drygt?
Speciellt nu när vi börjar skolan om två dar.. Har inte vänt tillbaka på dygnen ett dugg!

Aja, slutpratat om de..
Idag ska jag va med Mimmi som sagt, och vi ska fota och göra allt det där jag blogga om i natt ;p

Och jag blir så himla irriterad! Jag har vart sjuk i två månader nu ungefär, det går upp och ner hela tiden, men det går aldrig över helt! Igår mådde jag inte alls nå bra, mot kvällen.. Var jätte yr och kände mig febrig och svag i hela kroppen. Sjukt jobbigt..
Men jag ska ta ett varmt bad idag och hoppas på att det blir bättre.



Nu ska jag gå, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0