Godnatt

Hejsan, nu har jag ändrat min header.. Vad tycks? ;)
Jag tänkte bara slänga in ett inlägg nu för att säga Godnatt osv!

Medans jag sover får ni gärna kommentera och säga vad ni tycker om den nya headern jag gjorde!

Imorgon börjar jag kvart i åtta och slutar två, och sista lektionen är idrott,
så då kommer jag vara i gymmet och gymma där.
Sen efter jag gymmat så hämtar mamma upp mig, så åker vi hem också ska jag ta en snabbdusch sen ska mamma och jag möta upp Niklas och sen ska vi gå till Wayne's och fika.



(Hitta bilden på Google)

Och efter det ska vi åka till Hällåsen och gymma (blir mycke gymma för mig.. ;)) och efter vi gymmat ska vi simma, eftersom gymmet ligger liksom i själva huset där dom har bassänger osv..

Sen när jag kommer hem ska jag och Niklas hitta på något med Amanda om det blir som planerat..
Sen kanske jag sover över hos Niklas! ;)

Så ni vet liksom! (: Haha..

Aja, ska sova nu.. Puss & Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0