Haha..

Nyss varit ute och rökt, spelade in 4 videobloggar men alla vart skitdålig haha! Så ni får inte se nån av dom tyvär ;)
Hade typ ingenting alls och säga så jag satt typ ba "eeh.. jaa... eeh..." Haha..
Jag längtar såååå mycket tills imorgon! Jag ska åka till Mimmi och vi ska fota skitsnygga kort (ni får se dom imorgon eller något) också ska vi bara mysa och fixa med hennes blogg! Också ska jag ju självklart sova där!
Det var nog det jag ville säga haha..



(Nej vi har inte sådär gula tänder..) Men jag blir så himla glad när jag ser bilden! :D Vi skulle knäppa ett vanligt kort på oss, också kom vi och tänka på en grej som hände precis innan vi tog kortet.. HAHAHAHA!!!!! (ni får inte veta vad!)

Men ni får ha det så bra! Puss på er :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söta ni är /Sandras mamma

2010-01-11 @ 18:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0