Svara, viktigt!

Jag får panik!!!!!!!!
Mimmi berättade nu att bara ett utav mina inlägg syns?!
Men när jag går in på min data och kollar själv så går det, sitter vid datan i köket nu för att jag skulle kolla om det gick. Och då gick det inte först, men när jag uppdaterade (F5) så funkade det.
Ni måste svara, hur ser det ut för er?
Men om det inte går för er så prova uppdatera på F5 och om det inte blir någon skillnad så säg till mig!
VIKTIGT!



Bild från i sommras när jag var blond, alla bilder är borta på den här datan typ, så hade bara den här. Men det var snyggare med svart hår va?

Kommentarer
Postat av: sara andersson

du har helt rätt, jag såg också bara ett inlägg, men nu ser jag alla och klickan man på f5 så upptateras det på engång, hihi:)

2010-01-08 @ 23:49:08
URL: http://sarahhandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0