Trött..

Har inte skrivit något inlägg idag eftersom jag bara varit i skolan, och jag har varit så himla trött,
asså ni fattar inte! Haha..
Blir så när man är uppe hela natten, och ni kan ju tänka er vad jag och Mimmi var på för humör haha cp Mimmi! Hon sov inte nå heller som ni kanske fattar ;) Tror jag aldrig skrattat så mycket som jag gjort idag :D
Men jag gick från skolan för jag var så himla trött som sagt..
Och jag får inte tag på mamma heller för jag måste be henne ringa skolan och säga att jag gick hem..
För jag fick inte tag på på någon att säga till när jag skulle gå.. Jag mobilbloggar nu så ni får inga bilder eller så. Men vi får höras senare när jag får tillgång till en data för jag är inte hemma nu! Puss ;)

Btw, fan vad mycket jag skrev haha! Sry, blir lite tråkigt att läsa kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0