Vad gör jag uppe nu?

Jo det var så att det var meningen att jag skulle till skolan, ställde mobilen på tjugo över sex, klev upp, gick å kolla på tv..
Jag är fortfarande förkyld och har varit det i två månader som jag kanske sagt? Dels så har även haft hosta i två månader, men idag.. Usch! Aldrig hostat så mycket, hostade så jag inte fick nån luft alls och jag höll på spy. Och när jag hostade så kändes det som någon bröt av mina revben sakta men säkert..
Det är något jag inte vill uppleva igen.
När jag en gång har vaknat och klivit upp och så, så kan jag knappt somna om igen..


Men iallafall så har jag nyss börjat dagen med:



och:



och till de tog jag:



(inte jag som tagit bilden)

Men jaru, det var min frukost ;) om ni ville veta, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0