Svar på frågestunden!

Anonym frågar:
Är du bisexuell ?

Svar: Hm.. Nej, har varit kär i en tjej men jag vet inte om det skulle kunna hända igen. Sånt vet man liksom aldrig..

Anonym frågar:
och en till sak, hur lång är du och hur mycke väger du?
och när anser du att man är tjock?

Svar: Jag är 169,5cm lång för att vara exakt och väger ca 64kg.
Jag vet inte när jag anser att någon är tjock.. När läkaren intygar att man är överviktig antar jag..? Jag har ingen aning faktiskt, har inet tänkt så mycket på de.

Anonym frågar:

vad har du för musiksmak?

Svar: Jag tycker om nästan allt, förutom dansband och liknande. Usch!
Här är min spotify-lista, sooo me!: http://open.spotify.com/user/baaaiby/playlist/6LiNC62sm7BOxiYrQusMhA

Emma frågar:
Hej sötnos! :D
Skulle vara jätta snällt om du svara på dom här frågorna?
1. Hur många läsare har du?
2. Tjänar du pengar på bloggen?
3. Vem är din bästa vän?
4. Är det sant att du inte dricker?
5. Vad ska du gå för gymnasium?
Kramkram<3

Svar: 1. Kan vara allt mellan 60-300, beror på hur mycket jag uppdaterar osv!
2. Ja de gör jag, genom att sätta ut reklam på bloggen.
3. Jag har ingen bästavän som jag verkligen kan lita på till 110%, men om jag ska välja en "väldigt bra vän" så väljer jag både Regina och Mimmi. Världens bästa vänner! ♥
4. Ja, har inte druckit på 8 månader och 4 dagar om man ska vara exakt. Är riktigt stolt över mig själv om jag ska vara ärlig!
5. Om jag får som jag vill så ska jag söka in på Enskedeskolan (tror jag den heter) i Stockholm och utbilda mig till Stylist.
Kram!

Anonym frågar:
vrf kan du inte gå fram till någon i din skola och bli vän med någon, för bad hade du tänkt göra nästa år?

Svar: Har inte jag förklarat det? Jag är för blyg och är ingen som tar kontakt med folk, om det är någon som vill ha kontakt med mig så får dom komma fram till mig.

Elin frågar:
Har du någon kille på G just nu,isåfall vem?:)

Svar: Ja, ***** ;) hihi..

"annoying orange" frågar:

har du haft sexlekar med en tjejkompis?

Svar: Nej


anonym frågar:
Om du tycker om någon som du är kär i vem är det isåfall? :)

Svar: ***** *hihihihih*

anonym frågar:
är det sant att du är oskuld? puss

Svar: 100% sant! kram

anonym frågar:
Hur gammal var du när du började raka benen?
Vad sa du till din mamma/pappa/den du berättade det för?
Var det inte pinsamt att berätta/fråga om det?                                    
skulle vara jätte kul om du svarade! :)

Svar: Haha oj.. Jag var väl kanske 12 år eller något,
det var väl ingen stor grej att gå och berätta.                                               
Jag menar, säg någon som inte rakar benen liksom..?
Det är verkligen inget pinsamt med att jag rakar benen!
Tycker det är äckligt om t.ex någon tjej kommer på stranden
med fetaste djungeln på benen. So not Zandra style.
Hela kroppen ska vara rakad!

Elin frågar:
har du hål nå mer stans än i läppen och öronen?:)

Svar: Nej, ska pierca naveln så fort jag hittat ett navelsmycke, ska köpa en ring. Har hört att det är bäst att börja med ring :)

sara frågar:
har du någon pojkvän? kram

Svar: Nej, det har jag inte. Kram

Hoppas ni fick svar på era frågor! Kan ha fler frågestunder lite då och då om ni vill..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0