Trodde jag skulle dö idag..

Sov hos Zarah med Mimmi inatt, vaknade halv tolv med en jävla mensverk. Gick ner till nedre våningen med Mimmi för vi skulle gå ut med hundarna.
Väntade i hallen på Mimmi medans hon hämtade koppel och jag kommer ihåg att jag skrek "Mimmi?!" men fick inget svar, då skrek jag "Mimmi?!" då svara hon, också skrek jag tillbaka "Jag kommer svimma" också hörde jag henne säga "vadårå?"

Jag trodde helt seriöst jag skulle dö, det var helt svart för ögonen, och ni vet sånt där myrkrig på tv? Sånt ljud hörde jag i huvudet som lät hur högt som helst. Jag hade knappt någon känsel i benen och var jätteyr. Sen hörde jag en smäll inuti huve, vet inte om det var att jag hörde mig själv ramla. Sen när jag vakna så stog Mimmi framför mig, och jag hade så himla ont överallt. Var likblek i ansiktet ooch låg bara och vred och vände på mig, visste inte vart jag skulle ta vägen! Usch sånt där är läskigt, nu mår jag bra iallafall bara att det är super varmt! Lökar sönder..

Här är några bilder från min vecka!:

Var och badade i Stenö med Mimmi, Regina och mamma!

 

Mimmi & Regina ♥

 

 


Jag och Mimmi åkte till Färssjön i Torsdags och badade nattbad, superskönt!

 

Jag badade utan bikini överdel haha ;) Tur att det inte var nå folk där..

 

 

Haha!

 

När vi väntade på att mamma skulle komma..

 

 

Efter vi hade badat i badkaret hemma!

 

Ska sova nu, ska upp i tid imorgon för jag mamma och Mimmi ska åka till Florsjön och bada! Natti ♥


Kommentarer
Postat av: ElinJohansson

Vet du vart man kan köpa en bra hårförlängning, ganska billig? :) Du kan svara på min blogg ,kram!

2010-07-07 @ 22:01:36
URL: http://elinj0hansson.bloggplatsen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0