Dagens hårlook..?

Hej på er, nu är jag hemma efter några timmar i skolan. Gjorde även klart mina mjukisbyxor på slöjden ;) Kan ni gissa vilken färg dom är..? Klart ni kan, dom är ljusrosa! I nian ska jag göra en luvjacka som hör till byxorna, så när den är klar kommer ni få se videobloggar som börjar med "Hej bloggen! Nu sitter jag i min rosa mjukisdress.." Haha, skojar bara!

Ni ska få se shoppingen från Gävle + Stockholm och mina rosa mjukisbyxor idag. Märkte igårkväll att systemkameran var helt urladdad och det dröjer ca. 3 timmar för att få den fulladdad så jag satt den på laddning och den är klar nu. Ska alldeles strax knäppa kort ;)

Satt upp håret i en slarvig knut och flätade luggen bara idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0