Gårdagen!

Hej på er!

Tänkte berätta om gårdagen..!
Regina sov ju hos mig natten till igår, så hon stannade här ett tag igår också. Vi satt bara vid datan hela dagen och väntade på att ****** skulle ringa.. Varför? Det får ni inte veta.. ;) Iaf, sen ringde ****** så då gick vi till ok för att möta h*n. Sen gick vi vidare till stan, Regina gick hem och jag gick till Mimmi's moster för Mimmi skulle förfesta lite. När klockan blev 20:00 så gick jag och Mimmi till krysset och åt med hela hennes släkt! Jättegod mat och trevliga människor! :) ♥

När klockan börja bli runt 20:45 gick vi till Mimmi's moster igen och fortsatte förfesta innan vi skulle ner på stan på Schools out! Vi mötte upp Viktor, Regina och några bollnäsare och en av dom läste min blogg ;)
vi satt iaf med dom vid Sibylla också gick vi runt på stan ett tag. Sen mötte jag upp Jeanette men den biten behöver vi inte prata om helst..

När klockan var runt 00:30 gick jag och Mimmi vidare till Ronny och sov där, han skjutsade hem mig för ungefär en timme sen and here I am ;)

Knäppte bara en bild igår och den är suddig, så den är bara onödig och lägga upp..
Så ni får en på mig som jag knäppte nyss ist ;)


Haha..

Ska visa gårdagens outfit sen också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0