6dk till Stockholm!

Hej på er!
Tro inte att jag glömt bort er, för det skulle väll aldrig jag göra..?
Det är bara det att datan har varit upptagen och jag har bara myst med mamma, kollat på Andra avenyn osv =)
Tycker ni jag ska fortsätta med filmtips? Vill ju veta era åsikter, om ni tycker det verkar bra osv..

Jag börjar klockan 13:00 imorgon och slutar 14:30. SEN ÄR DET LOV!!!!
Wohoo!..

På tisdag åker jag till Stockholm, det har ni inte glömt bort va? Och Niklas är också i Stockholm så jag och Amanda skulle ta en fika med han på tisdagen, dagen vi kommer dit alltså! =) Vi åker ca. 05:00 på tisdag morgon. Känns jobbigt, men det är ju lätt värt det! Vet inte om det kommer bli dålig eller bra uppdatering då, men det är sånt som märks! Kommer nog inte ha någon tillgång till data men jag får helt enkelt mobilblogga!

Hittade en bild som jag glömt publicera förresten..

Fin ha? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0