Äter frukost

Hej på er!
Nu har jag precis vaknat och jag sitter just nu och äter frukost. Usch det är inge gott när man precis har vaknat faktiskt.
Jag drömde en helt underbar dröm inatt.. Ska berätta om den snart.
Idag har jag prao, egentligen skulle jag inte vara där förra gången men det vart så konstigt när det var sportlov och skit och jag ska vara där varannan torsdag.

Över till min dröm:
Jag, Mimmi och några till var på någon festival och jag vet fatiskt inte vart den låg. Men iaf..
Jag träffade en skitsnygg kille, han är med i början på "Singstar Svenska hits" ni vet den där sammanfattningen om hur Singstar är typ? Aja skitsamma, han träffade jag iaf och jag vart överlycklig också sa han till mig "Hej! Du skrev till mig förr va..?" Också krama han mig! (jag har inte skrivit till han eller något, bara i min dröm) Iallafall, sen gick jag och Mimmi vidare och då träffade vi André, han var full haha. Också krama jag om han, han vart jätteglad för i min dröm så tyckte han om mig. Sen gick jag och Mimmi och satt oss med Isabelle Trönnblom + hennes syrra och kompisar. Också skulle jag och Mimmi knäppa en bild på oss två när vi pussade varann. Och när jag skulle knäppa så kom hon alltid på något annat hon skulle göra istället för att sätta sig ner och pussa mig. Så jag satt och puta med läpparna i luften och väntade på henne haha.
Sen började "Erik Grönwall - Higher" Spelas där på festivalen, fast då vaknade jag ju självklart av att det var mitt larm. För jag har den låten som min alarmsignal.

Iallafall, nu ska jag ut och röka sen börja göra mig ordning, jag börjar klockan 13:00.
Så jag måste gå nu, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0