Blev ingen praktik idag

Hej på er!
Nu har jag kommit hem efter att umgåtts med folk på Staffanskolan. Blev ju inte att jag praktiserade idag, för jag skulle ju inte varit där förra gången som sagt. Och jag praktiserar bara varannan torsdag, så då räknade inte hon med att jag skulle komma idag, så jag fick vara ledig! Kändes väldigt onödigt att jag klev upp klockan 09:00 haha.

Nu är Niklas här iallfall och vi ska snart kolla på Alvin och gänget, därefter Alvin och gänget 2.
Han drar på träning klockan halv 7, så när han har gått så vet jag inte vad jag ska hitta på. Slappa bara I guess..?
Det är skönt det också.


En bild på mig osminkad, jag tycker verkligen inte jag behöver sminka mig för att vara snygg. Eller vad tycker ni..?
Nu ska jag och Niklas kolla på filmen, bye! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur har du gjort lockarna? :)

2010-04-02 @ 16:35:05
Postat av: zandra

SV: Locktång..?

2010-04-03 @ 18:59:57
URL: http://zandrahedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0