Bloggpartner.se - Vill du tjäna pengar på din blogg?

För några dagar sen hittade jag en sida som heter Bloggpartner.se, den är perfekt för oss bloggare. Det är jätte lätt att bli medlem och sen börja tjäna pengar. Det tar inte lång tid tills dom godkänner en, sen är det bara att logga in, kopiera en kod och lägga in den på sin blogg i kodmallar. Man får själv välja hur stor reklamen ska vara och vart den ska sitta på bloggen. Bra va?

Jag har varit medlem i ca. 2 dagar och jag har redan tjänat 11 kr, det är den bästa hemsidan jag vet om man vill tjäna pengar på sin blogg. Så gå in och bli medlem och börja tjäna pengar!
Det är så himla värt det.


Låter det inte bra? Registrera er nu, klicka HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0