Dålig uppdatering pga..

..Att jag inte alls haft tid idag!
Först så började det ju med att jag vaknade, fast det kanske är ganska självklart haha..?
Sen gick jag upp poch åt frukost och kolla på film med mami och papi. Medans jag satt och kollade på film så ringde Niklas och frågade om han fick komma, efter en kvart ungefär så kom han. Då filmen var slut så gick jag och Niklas och gjorde oss ordning och därefter gick vi ner på Wayne's och tog en fika som sagt. Sen ringde mami och sa att det var mat, så då stack vi hem till mig och åt, spela kort och sen tog det inte lång tid innan vi skulle gå med Mimmi till verkstäderna, och där tillbringade jag resten av kvällen och åkte hem ca. 21:00.
Nu ska jag bara skriva klart det här inlägget sen ska jag sova, ska ju upp 6 imorn, *suck..*

På verkstäderna.. Mimmi, Niklas och Jennifer ♥
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0