Följ mig på toa..? Någon?

Hej på er!
Jag har nyss kollat på skräckfilm med Goffe och André, varje gång jag kollar på skräckfilm förväntar jag mig alltid att den ska sluta roligt så jag kan sova sen haha.
Men icke, och jag drack typ 2 glas dricka under filmen så nu är jag jätte pissnödig men vågar inte gå på toa!
Åh :(
Inte finns det någon jag kan ringa heller, vaf*n ska jag göra?!
Någon som kan följa med mig..?

Nej tänkte väll mig det, så nu försöker jag sova istället och hoppas bara på att jag inte vaknar med en blöt säng imorgon, right? Haha skojar bara..

Bild på mig inne i en provhytt på H&M idag i Hudik, ska köpa den där tröjan nån annan dag =)
Godnatt mina fina läsare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0