Hemma.. Igen

Hej på er!

Jag är hemma från skolan, igen.. Har så himla ont i halsen!
Sitter och kollar på tv och ska snart plugga, klev upp ca. 10:30 och kollade på våra bästa år.
Sen åt jag frukost, klädde på mig och ska som sagt plugga nu snart.

Har inga planer för idag, eftersom jag är sjuk. Jag får helt enkelt se vad som händer! Right..?

Justja, färgade håret på mamma igår. Från typ ljusbrunt med lite koppriga slingor till mörkare brun med "guldiga" slingor.

Har inte sett resultatet än, hann bara se när det var blött och det såg faktiskt riktigt bra ut!
Vi vart ju klar ganska sent så jag gick och la mig direkt efter.
Kan knäppa ett kort idag på henne så får ni se hur det blev!

Ska fortsätta kolla på tv nu sen plugga, skriver senare igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0