Hittat mina drömskor!

Åååh, jag har hittat mina drömskor som jag letat efter jättelänge! ♥

Så himla snygga ♥
Antagligen beställer jag dom någon dag, men det blir inte ikväll!
Imorgon kanske..?

Men iallafall så kanske ni märkte att den inte blev någon bloppis idag, ni får vänta tills imorgon!
För jag har haft fullt upp med att rensa garderoben, fotat osv.
Jag har två fulla ICA kassar med kläder, så hoppas det finns nånting ni vill ha! :D

Idag har jag varit med Amanda, hon hjälpte mig med att knäppa kort på kläderna och så! Också spela vi kort och så, ni vet de gamla vanliga..? ;)

Har ju inte haft någon data eftersom den funkar inte just nu, min granne har den just nu och håller på med den..
Och jag hoppas verkligen vi kommer kunna rädda min bilder osv!
Kommer ju dö utan data eftersom den här i köket (dvs. den jag sitter på nu..) är upptagen nästan jämt!

Vi får bara hoppas på det bästa, nu ska jag gå och ta kvällsfika så vi ses antagligen lite senare om jag får tillgång till den här datan!

Kommentarer
Postat av: Camilla

fin blogg du har!

2010-03-10 @ 23:55:01
URL: http://camillamakita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0